Bezorger gemist

Bezorger gemist?

Voer je bezorgcode en postcode in om een andere afleveroptie te kiezen.

Je vindt jouw bezorgcode in de rechteronderhoek.

Was je niet thuis toen wij je pakket kwamen bezorgen? Dan vind je een kaart in de brievenbus met het volgende bezorgmoment. Wil je een ander moment of locatie kiezen? Gebruik de bezorgcode op de kaart en je postcode om een andere bezorgoptie te kiezen. Dit kan je opgeven tot 23.59 uur op de dag dat we bij je langs zijn geweest.

  1. Je pakket op een DHL ServicePoint afhalenHet pakket afhalen op een moment dat het jou uitkomt? Kies dan voor aflevering op een DHL ServicePoint. Wij bieden de keuze uit vijf DHL ServicePoints in de buurt van je afleveradres. Wanneer het pakket is aangekomen ontvang je een e-mail dat het pakket afgehaald kan worden.
     
  2. Je pakket bij de buren laten bezorgenWanneer je weet dat je niet thuis bent wanneer onze bezorger het pakket komt aanbieden, maar één van de buren wel thuis is, kun je voor deze optie kiezen. Onze bezorger levert het pakket dan af bij je buren.
     
  3. Je pakket op een ander moment laten leverenJe kiest voor deze optie wanneer je het pakket op een andere dag of tijd, anders dan aangegeven op de kaart van de bezorger, wil laten bezorgen. Dit kan dan op werkdagen natuurlijk ook in de avond of op zaterdag overdag.