Je pakket snel in handen

Komt het moment dat we langskomen niet goed uit? Of heb je onze DHL bezorger gemist en een gele kaart op je deurmat gevonden? Kies dan zelf waar en wanneer je jouw pakket ontvangt. Zo weet je zeker dat je je bestelling snel in huis hebt. Zo gepiept!

Bezorging Wijzigen

Komt de geplande bezorgtijd niet uit? Of wil je jouw pakket toch liever ophalen bij een DHL ServicePoint? Je kunt vanaf de dag vóór bezorging het moment of de locatie wijzigen.

DHL Bezorger Gemist?

Was je niet thuis? Dan laten we een gele kaart bij je achter. Via deze kaart of de e-mail van DHL maak je een nieuwe bezorgafspraak. Kies voor een DHL punt, een plek rondom je huis, bezorging bij buren of nog een keer thuis. Wijzigen doe je op dezelfde dag.

Bekijk de bezorgopties

Haal je jouw pakket liever op bij een ander DHL ServicePoint of wil je dat we nog een keer bij je langskomen? Je geeft je bezorgvoorkeur met een paar kliks aan ons door. Bekijk hieronder wat de mogelijkheden zijn.

DHL bezorging bij een servicepoint

Afhalen bij een DHL punt

Je pakket oppikken wanneer het uitkomt? Dan zorgen we dat ‘ie klaarligt bij een DHL ServicePoint. Je kunt kiezen uit vijf DHL punten; een winkel of pakketautomaat. We laten het weten zodra je pakket er ligt.

DHL bezorging op een afgesproken plek

Rondom je huis

Buiten de deur en tóch pakketjes ontvangen? Dat kan! Wijs een veilige plek rondom je huis aan waar de bezorger je bestelling mag neerzetten. In de schuur bijvoorbeeld, of onder een afdakje.

DHL bezorging bij buren

Op de mat bij je buren

Niemand woont dichterbij dan je buren. Nemen zij je pakketje graag voor je aan als jij weg bent? Laat ons het huisnummer weten, dan drukt onze bezorger gewoon op een andere bel.

DHL thuisbezorging

Andere tijd of dag

We komen graag snel weer bij je langs. Met je zendingsnummer óf de bezorgcode op de gele kaart en je postcode kies je makkelijk een andere bezorgtijd of -dag. We komen ook langs in de avond of op zaterdag.

DHL bezorger-gemist-kaart

Gele kaart op je deurmat? Met de bezorgcode en je postcode zie je de vervolgstappen van jouw pakket. Of scan eenvoudig de QR-code met je telefoon. Bezorging inplannen waar en wanneer het jou uitkomt? Dat is geen probleem. Je ontvangt de bezorger-gemist-kaart ook als we het pakket bij je buurman hebben bezorgd

Maak nieuwe bezorgafspraak

Veelgestelde vragen

We helpen je graag, en het liefst razendsnel. Daarom staan de meest voorkomende vragen en antwoorden hier op een rij.

Hoe lang wordt mijn pakket bewaard bij een DHL ServicePoint?

Wat gebeurt er als ik mijn pakket laat bezorgen bij een DHL Locker?

Wat moet ik doen als mijn zending vertraagd of zoek is?