Je pakket snel in handen

Komt het moment dat we langskomen net onhandig uit? Of heb je onze DHL bezorger gemist en een gele kaart op je deurmat gevonden? Kies in de Mijn DHL app zelf waar en wanneer je jouw pakket ontvangt. Dan weet je zeker dat je je bestelling snel in huis hebt. Zo gepiept!

Bezorging Wijzigen

Komt de geplande bezorgtijd net onhandig uit? Of wil je jouw pakket toch liever ophalen bij een DHL ServicePoint? Via de Mijn DHL app wijzig je heel makkelijk het moment of de locatie van bezorging. Dit kun je doen vanaf de dag voordat we eigenlijk bij je zouden langskomen.

DHL Bezorger Gemist?

Was je de deur uit? Dan laten we een gele kaart achter op je deurmat, plus een mailtje in je inbox. Zo kun je snel een nieuwe bezorgafspraak maken. Laat via de Mijn DHL app weten waar we moeten bezorgen: bij een DHL punt, een veilige plek rond je huis, je buren of opnieuw thuis. Wijzigen doe je op dezelfde dag.

Bekijk de bezorgopties

Haal je jouw pakket liever op bij een ander DHL ServicePoint of wil je dat we nog een keer bij je langskomen? Laat het ons weten via de Mijn DHL app. Bekijk hieronder wat de mogelijkheden zijn.

DHL bezorging bij een servicepoint

Afhalen bij een DHL punt

Je pakket oppikken wanneer het uitkomt? Dan zorgen we dat ‘ie klaarligt bij een DHL ServicePoint. Je kunt kiezen uit vijf DHL punten; een winkel of pakketautomaat. We laten het weten zodra je pakket er ligt.

DHL bezorging op een afgesproken plek

Rondom je huis

Buiten de deur en tóch pakketjes ontvangen? Dat kan! Wijs een veilige plek rondom je huis aan waar de bezorger je bestelling mag neerzetten. In de schuur bijvoorbeeld, of onder een afdakje.

DHL bezorging bij buren

Op de mat bij je buren

Niemand woont dichterbij dan je buren. Nemen zij je pakketje graag voor je aan als jij weg bent? Laat ons het huisnummer weten, dan drukt onze bezorger gewoon op een andere bel.

DHL thuisbezorging

Andere tijd of dag

We komen graag snel weer bij je langs. Met je zendingsnummer óf de bezorgcode op de gele kaart en je postcode kies je makkelijk een andere bezorgtijd of -dag. We komen ook langs in de avond of op zaterdag.

DHL bezorger-gemist-kaart

Gele kaart op je deurmat? Voer online de bezorgcode en je postcode in, dan zie je de vervolgstappen van jouw pakket. Of scan eenvoudig de QR-code met je telefoon. Bezorging inplannen waar en wanneer het jou uitkomt? Dat is via de Mijn DHL app zo geregeld. Let op: je ontvangt de bezorger-gemist-kaart ook als we het pakket bij je buren hebben bezorgd.

Download de app

Download de Mijn DHL app

De officiële Mijn DHL app is voor iOS beschikbaar in de App Store (vanaf OS 13) en voor Android in de Google Play Store (vanaf OS 8).

Veelgestelde vragen

We helpen je graag, en het liefst razendsnel. Daarom staan de meest voorkomende vragen en antwoorden hier op een rij.

Hoe lang wordt mijn pakket bewaard bij een DHL ServicePoint?

Wat gebeurt er als ik mijn pakket laat bezorgen bij een DHL Locker?

Wat moet ik doen als mijn zending vertraagd of zoek is?