Claim indienen Claimformulier consument

Als logistiek dienstverlener zorgen wij zo goed mogelijk voor jouw pakketten. Toch gaat er ook bij ons wel eens iets mis: een zending kan vermist of beschadigd raken. Meld schade of vermissing eerst bij onze klantenservice, zodat je een casenummer ontvangt. Vul daarna onderstaand formulier in. We streven er naar je claim binnen vijf werkdagen in behandeling te nemen.

Bent u een zakelijk klant en wilt u een claim indienen? Gebruik dan dit formulier.

Indien je geen label hebt ontvangen of het label niet gaat gebruiken, neem dan contact op met onze klantenservice.

Bevindt de ontvanger van jouw zending zich in de Benelux?
Voor het indienen van een claim voor een zending buiten de Benelux heb je een casenummer nodig. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
 
Wat is de aanleiding van jouw claim?
Wat is de aanleiding van jouw claim?
Heb je je zending met de Extra Zeker optie verstuurd?
Voor zendingen binnen Nederland is DHL aansprakelijk voor €3,40 per kilo (AVC). Bij internationale zendingen is DHL aansprakelijk voor ongeveer €10 per kilo (CMR).
 
Een bestand kiezen
Slechts één bestand. 8 MB limiet. Toegestane types: doc docx pdf jpg jpeg png.
Een bestand kiezen
Slechts één bestand. 8 MB limiet. Toegestane types: doc docx pdf jpg jpeg png.
Een bestand kiezen
Slechts één bestand. 8 MB limiet. Toegestane types: doc docx pdf jpg jpeg png.
Een bestand kiezen
Slechts één bestand. 8 MB limiet. Toegestane types: doc docx pdf jpg jpeg png.
Een bestand kiezen
Slechts één bestand. 8 MB limiet. Toegestane types: doc docx pdf jpg jpeg png.