Veelgestelde vragen Hulp is onderweg!

Heb je onze bezorger gemist, wil je je pakket volgen, of heb je andere vragen over je zending? We helpen je natuurlijk van harte, en het liefst razendsnel. Daarom staan de meest voorkomende vragen en antwoorden hier op ‘n rij. Check even of je daarmee geholpen bent. Zit er niets voor je bij? Dan is er altijd nog de klantenservice.

Verzenden

Hoe snel bezorgt DHL mijn pakket?

Waar vind ik het dichtstbijzijnde afleverpunt?

Hoe weet ik wanneer mijn pakket wordt bezorgd?

Kan ik bij een DHL ServicePoint een pakketlabel printen?

Kan ik bij een DHL ServicePoint ook verpakkingen kopen?

Ik kan niet inloggen in de DHL Locker app. Wat moet ik doen?

Moet de ontvanger invoerrechten betalen over mijn pakket?

Ik heb de locker gesloten, maar mijn pakket ligt er nog in. Wat moet ik doen?

Kan ik een zakelijke zending naar het buitenland versturen?

Zijn er speciale regels voor pakketten versturen naar China?

Wat kost een DHL-verpakking?

Waarmee kan ik lege ruimtes in een verzenddoos het beste opvullen?

Waar kan ik DHL-verpakkingen kopen?

Stel dat er iets misgaat, waar kan ik dan op rekenen?

Ik heb geen verzendlabel ontvangen, wat kan ik doen?

Waar kan ik mijn pakket afgeven?

Waarom moet ik het e-mailadres van de ontvanger invullen?

Is er een overzicht van mijn verstuurde pakketten?

Kan ik een pakket versturen naar een postbus- of antwoordnummer?

Kan ik enveloppen versturen?

Hoe weet de ontvanger dat het pakket is bezorgd bij een DHL punt?

Waarom is mijn retourzending niet zichtbaar in track & trace?

Ontvangen

Wat moet ik doen als mijn zending vertraagd of zoek is?

Mijn zending is bezorgd in een DHL Locker. Hoe haal ik ‘m op?

Mijn DHL Locker app maakt geen verbinding met de locker. Wat nu?

Hoe lang wordt mijn pakket bewaard bij een DHL ServicePoint?

Wat gebeurt er als ik mijn pakket laat bezorgen bij een DHL Locker?

Hoe lang is mijn bezorgcode geldig?

Kan iemand anders dan ik het pakket bij het DHL ServicePoint ophalen?

Waar kan ik een klacht indienen over de bezorging van mijn pakket?

Mijn pakket is teruggestuurd naar de afzender. Wat kan ik doen?

Kan ik mijn pakket op een ander adres laten bezorgen?

Ik verwacht een rembourszending. Wat moet ik daarvoor doen?

Ik heb geen zendingsnummer ontvangen. Wat nu?

Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

Wat gebeurt er als het pakket niet kan worden afgeleverd?

Waar kan ik de DHL Locker app downloaden?