Support Een pakket terugsturen

Wil je een pakket retour sturen? Veel bedrijven en webshops hebben een retourbeleid. Zij bepalen hoe je een pakket retour kunt sturen, wie daarvoor betaalt en of dat via een bepaalde vervoerder moet.

Vaak krijg je een meegeleverd retourlabel in de bestelling of je kan een aantal stappen volgen via een retourportaal van de webshop. In sommige gevallen is het ook mogelijk om een pakket printloos retour te sturen (via een QR-code). Heb je vragen over hoe je de bestelling retour moet sturen? Neem dan contact op met het bedrijf of de webshop waar de bestelling is gedaan.

Moet je de retourzending zelf aanmaken en betalen? Maak dan zelf een nieuw verzendlabel aan.

Direct versturen

Om een pakket retour te sturen, lever je deze in op een DHL ServicePoint. Let er op dat printloos retourneren niet mogelijk is bij een DHL Pakketautomaat.

In sommige gevallen komen wij het retourpakket bij je ophalen. Dit doen wij voor bepaalde verzenders die je ook vooraf informeren over deze optie. 
 

Heb je een andere vraag?

Support