Mijn DHL app
Regel je bezorging zoals jij dat wilt

Is het op jouw adres een komen en gaan van pakketjes? Met de Mijn DHL app hou je de status van je zendingen eenvoudig in de gaten. En dat niet alleen: je bepaalt ook helemaal zelf waar en wanneer ze bezorgd worden. Nét de deur uit op het geplande bezorgmoment of haal je jouw pakket toch liever op bij een DHL punt? Maak dan snel een nieuwe bezorgafspraak. Gewoon, via je telefoon of tablet.

Download de app

Veelgestelde vragen

We helpen je natuurlijk van harte, en het liefst razendsnel. Daarom staan de meest voorkomende vragen en antwoorden hier op ‘n rij.

Hoe kan ik mijn internationale pakket volgen?

Gaat je pakje de grens over? Dan volg je ‘m met onze internationale track en trace. Zelfs in de verste uithoek van onze planeet. Handig!

Wat moet ik doen als mijn zending vertraagd of zoek is?

Neem in dat geval contact op met de afzender. Bijvoorbeeld de klantenservice van de webshop waar je het pakket hebt besteld. Zij helpen je verder en kunnen bij DHL een onderzoek opstarten als er iets mis is.

Wat is de status van mijn retourzending?

Heb je een online bestelling retour gestuurd en zie je geen nieuwe status in track & trace nadat het pakket gesorteerd is? Dan kan je er vanuit gaan dat het pakket is overgedragen aan de webshop waar je het pakket hebt besteld. Voor vragen kan je contact opnemen met de webshop waar je besteld hebt.