Mijn DHL app
Regel je bezorging zoals jij dat wilt

Is het op jouw adres een komen en gaan van pakketjes? Met de Mijn DHL app hou je de status van je zendingen eenvoudig in de gaten. En dat niet alleen: je bepaalt ook helemaal zelf waar en wanneer ze bezorgd worden. Nét de deur uit op het geplande bezorgmoment of haal je jouw pakket toch liever op bij een DHL punt? Maak dan snel een nieuwe bezorgafspraak. Gewoon, via je telefoon of tablet.

Download de app

Veelgestelde vragen

We helpen je natuurlijk van harte, en het liefst razendsnel. Daarom staan de meest voorkomende vragen en antwoorden hier op ‘n rij.

Hoe kan ik mijn internationale pakket volgen?

Gaat je pakje de grens over? Dan volg je ‘m met onze internationale track en trace. Zelfs in de verste uithoek van onze planeet. Handig!

Wat moet ik doen als mijn zending vertraagd of zoek is?

Neem in dat geval contact op met de afzender. Bijvoorbeeld de klantenservice van de webshop of het platform waar je het pakket hebt besteld, of met de persoon die je het heeft toegestuurd. Zij helpen je verder en kunnen bij DHL een onderzoek opstarten als er iets mis is.

Wat is de status van mijn retourzending?

Zodra je jouw pakket bij DHL hebt afgegeven, krijg je een link naar track en trace. Daarmee kun je je pakket online volgen.

Als je je pakket hebt geretourneerd en je geen nieuwe status ziet nadat het is gesorteerd, kun je er ervan uitgaan dat het is afgeleverd bij de webshop waar je je aankoop hebt gedaan.