Zo maken we het verschil voor uw klant
Maak van elke stap een sprong vooruit

Een succesvolle klantreis begint in uw webshop. Hier krijgt uw klant onze bezorgopties al geserveerd. Het logistieke proces dat volgt, is subliem afgestemd op de beleving van uw klanten. Gaat er toch iets mis? Dan staan onze hulptroepen paraat. Topservice dus, van uw website tot aan elke deurbel.

Briljante bezorgopties

Consumenten willen hun bestelling ontvangen waar en wanneer het ze uitkomt. Anders laten ze hun volle winkelmandje zo achter in uw webwinkel. Met gratis tools kiezen uw klanten slimme bezorgopties. Zo rekent u af met afhakers. Gevolg: hogere conversie én klanttevredenheid.

Meer over bezorgopties

Grenzeloze e-commerce

Denkt u graag groter dan Nederland? Met een eigen Europees logistiek netwerk en 65.000 ServicePoints biedt het grid van DHL eCommerce uw onderneming onbegrensde mogelijkheden over het hele continent. Overal met dezelfde kwaliteit, service en bezorg- en retouropties. Daarnaast helpen we u met douanezaken.

Alle pluspunten op een rij

Voor de lunch besteld, 's avonds in huis

In een fysieke winkel loopt de consument zo op z'n nieuwe schoenen naar buiten. Koopt 'ie ze online, dan moet hij nog heel even op z'n oude stappers verder. De norm is dat er minstens één nacht overheen gaat. Die levertijd verkorten we met DHL For You Vandaag. Het resultaat? Een waanzinnige ervaring voor uw klant, en een mooie manier om uw concurrenten voorbij te sprinten.

Meer informatie of direct aanvragen

Verweven met het web

Onze services integreert u makkelijk in uw webshop. Onze gratis plug-ins zijn zo geïnstalleerd. Ligt het genuanceerder? Geen zorgen, we bieden ook maatwerkoplossingen.

Integreer meer

Retour is revenu

E-shoppers besteden meer als ze simpel kunnen retourneren. In ons Europese retourproces draait alles om eenvoud en gemak. Zo legt u de rode loper uit voor uw klanten.

Unieke retouropties

Continue communicatie

Uw klanten staan natuurlijk te trappelen om hun bestelling in ontvangst te nemen. We houden hen op de hoogte met heldere mails en/of pushberichten. En via track en trace volgen ze de zending zelf op de voet.

Ondersteuning voor uw klant

E-commerce vandaag en morgen

Sectormanager E-commerce

Martijn de Vries

“De e-commerce markt verandert in een razend tempo. Naast kwaliteit, flexibiliteit en voorspelbaarheid is duurzaamheid één van de belangrijkste onderwerpen waarop verzenders en ontvangers terechte verwachtingen hebben. DHL eCommerce loopt voorop met het grootste elektrische wagenpark in de Benelux en wij zetten vol in op bezorgfietsen en uitbreiding van ons netwerk met DHL ServicePoints en pakketautomaten. Daarnaast geven wij ontvangers inzicht en grip op hun bestelling via de Mijn DHL app. Hier stopt het niet voor ons. We leggen de lat elke keer weer een stukje hoger. Ontdek wat wij specifiek voor úw zendingen kunnen betekenen."

Onze klanten
Staat u straks tussen deze partners?

Wehkamp "Samen met DHL creëren we een shopervaring waar onze klanten blij van worden."

COO Wehkamp

Frans Falize

"Klanten waarderen onze snelle en betrouwbare levering. De - ruim dertigjarige - samenwerking met DHL is daarbij heel belangrijk. Samen kijken we continu hoe we nog slimmer en duurzamer onze bestelling bij de klant kunnen afleveren."

TOM B.V. "DHL eCommerce voelt zich verantwoordelijk voor onze klanten"

Directeur

Tom te Riele

"Als omnichannel-bedrijf bereiken we miljoenen mensen. Natuurlijk gaat er weleens iets mis. Eén telefoontje met onze contactpersoon en DHL eCommerce levert de zending alsnog. Ze voelen zich namelijk verantwoordelijk voor onze klanten."

Superwinkel “Dankzij DHL kunnen we waarmaken wat we onze klanten beloven”

Mede-eigenaar

Roy Roes

"Onze klanten geven aan dat ze ons super vinden! Dat komt doordat we hun verwachtingen waarmaken en vaak zelfs overtreffen. DHL is hierin voor ons een belangrijke schakel en partner."

Drogisterij.net "We kunnen ingrijpen in het bezorgtraject als dat nodig is"

Algemeen Directeur

Jaap Santifort

"Snelle levertijd is voor ons een must. De service die DHL daarnaast biedt, is dat we kunnen ingrijpen in het bezorgtraject als dat nodig is. Ook is de klantenservice goed bereikbaar."

Lucardi "DHL doet wat onze klanten van ons verlangen"

Algemeen directeur

Theo Koomen

"DHL is voor ons de partner die presteert in overeenstemming met wat onze klanten van Lucardi verlangen. Efficient, betrouwbaar en actueel."