Zo maken we het verschil voor uw klant
Maak van elke stap een sprong vooruit

Een succesvolle klantreis begint in uw webshop. Hier krijgt uw klant onze bezorgopties al geserveerd. Het logistieke proces dat volgt, is subliem afgestemd op de beleving van uw klanten. Gaat er toch iets mis? Dan staan onze hulptroepen paraat. Topservice dus, van uw website tot aan elke deurbel.

Briljante bezorgopties

Consumenten willen hun bestelling ontvangen waar en wanneer het ze uitkomt. Anders laten ze hun volle winkelmandje zo achter in uw webwinkel. Met gratis tools kiezen uw klanten slimme bezorgopties. Zo rekent u af met afhakers. Gevolg: hogere conversie én klanttevredenheid.

Meer over bezorgopties

Grenzeloze e-commerce

Denkt u graag groter dan Nederland? Met een eigen Europees logistiek netwerk en 50.000 ServicePoints biedt het grid van DHL Parcel uw onderneming onbegrensde mogelijkheden over het hele continent. Overal met dezelfde kwaliteit, service en bezorg- en retouropties. Daarnaast helpen we u met douanezaken.

Alle pluspunten op een rij

Verweven met het web

Onze services integreert u makkelijk in uw webshop. Onze gratis plug-ins zijn zo geïnstalleerd. Ligt het genuanceerder? Geen zorgen, we bieden ook maatwerkoplossingen.

Integreer meer

Retour is revenu

E-shoppers besteden meer als ze simpel kunnen retourneren. In ons Europese retourproces draait alles om eenvoud en gemak. Zo legt u de rode loper uit voor uw klanten.

Unieke retouropties

Continue communicatie

Uw klanten staan natuurlijk te trappelen om hun bestelling in ontvangst te nemen. We houden hen op de hoogte met heldere mails en/of sms’jes. En via track en trace volgen ze de zending zelf op de voet.

Ondersteuning voor uw klant

Voor de lunch besteld, rond het avondeten in huis

In een fysieke winkel loopt de consument zo op z’n nieuwe schoenen naar buiten. Koopt ‘ie ze online, dan moet hij nog heel even op z’n oude stappers verder. De norm is dat er minstens één nachtje overheen gaat. Die barrière doorbreken we met DHL Vandaag. Het resultaat? Een waanzinnige ervaring voor uw klant, en een machtige manier om uw concurrenten voorbij te sprinten.

Vraag DHL Vandaag aan

E-commerce vandaag en morgen

Sectormanager E-commerce

Hans Dijkzeul

E-commerce bestaat bij de gratie van logistieke innovatie. Niet voor niets dus, dat DHL midden in de ontwikkeling van deze gigantische groeimarkt staat. Ontdek wat onze grootste expert te vertellen heeft over de digitale stand van zaken en de superhighway vooruit.

Onze klanten
Staat u straks tussen deze partners?

T.O.M. BV "DHL Parcel voelt zich verantwoordelijk voor onze klanten"

Directeur

Tom te Riele

"Als omnichannel-bedrijf bereiken we miljoenen mensen. Natuurlijk gaat er weleens iets mis. Eén telefoontje met onze contactpersoon en DHL Parcel levert de zending alsnog. Ze voelen zich namelijk verantwoordelijk voor onze klanten."

Drogisterij.net "We kunnen ingrijpen in het bezorgtraject als dat nodig is"

Algemeen Directeur

Jaap Santifort

"Snelle levertijd is voor ons een must. De service die DHL daarnaast biedt, is dat we kunnen ingrijpen in het bezorgtraject als dat nodig is. Ook is de klantenservice goed bereikbaar."

Lucardi "DHL doet wat onze klanten van ons verlangen"

Algemeen directeur

Theo Koomen

"DHL is voor ons de partner die presteert in overeenstemming met wat onze klanten van Lucardi verlangen. Efficient, betrouwbaar en actueel."