24 landen, één logistieke partner

Uitbreiden binnen Europa kan best ingewikkeld zijn: elk land houdt er zijn eigen infrastructuur, regels en gewoonten op na. Maar wij kennen dit deel van de wereld op ons duimpje, en hebben in de afgelopen vijftig jaar een betrouwbaar Europees netwerk ingericht. Zo vervoeren we uw e-commerce zendingen soepel de grenzen over en houden we rekening met lokale voorkeuren. Wij regelen alles rondom uw zendingen, ú focust op uw business.

De details doen ertoe

Bij pakketbezorging doen zelfs de kleinste details ertoe. Daarom stemmen we onze service af op het land waarin we bezorgen en op de wensen van de ontvanger. Zo bieden we actief ServicePoint pick-up aan in regio’s waar aflevering aan de voordeur minder gebruikelijk is. Of we bezorgen in een locker of op een veilige plaats, zoals afgesproken met de ontvanger. Het resultaat? Tevreden klanten, van Frankfurt tot Florence.

WAAROM DHL ECOMMERCE?

Gemak tot aan de voordeur

Snel pakketten verzenden en eenvoudig retouren ontvangen? Wij maken het u makkelijk. Met DHL eCommerce als partner profiteren uw klanten bovendien van 70.000 ServicePoints door heel Europa.

Bekijk onze handige oplossingen

Eenvoudig verzenden

Beheer en volg uw zendingen in 24 Europese landen, met één label voor alle soorten pakketten. Razendsnel geregeld via onze gebruiksvriendelijke online verzendtool. Hulp nodig? Neem contact op met het team van DHL eCommerce. We staan altijd voor u klaar.

Vereenvoudig uw verzendproces

Op weg naar nul uitstoot

Als het over duurzame logistiek gaat, loopt DHL eCommerce voorop. We hebben het grootste elektrische wagenpark van de Benelux en openen alleen nog maar Breeam-gecertificeerde sorteercentra. Zo zijn we samen met onze klanten hard op weg naar een fossielvrije toekomst

Lees meer over duurzaamheid

DHL eCommerce
De perfecte match voor e-commerce

Waarom kiezen webshops voor DHL eCommerce bij zendingen over de grens? Bekijk de voordelen in de video.

Youtube gebruikt cookies, wanneer een video wordt afgespeeld, om statistieken bij te houden over welke video's een gebruiker heeft bekeken en van de voorkeuren van een gebruiker voor ingesloten YouTube video's.