Eén verzendlabel voor heel Europa

Voor verzending naar 24 verschillende Europese landen hoeft u maar één label te printen. Dat scheelt handelingen en productiekosten. Hierdoor kunt ú sneller werken. Zo krijgt u meer voor elkaar.

Maximaal gemak met data

Verzendgegevens streamt u snel en veilig naar andere landen, vanuit onze gebruiksvriendelijke online verzendtool. Hier houdt u ook de status van uw zendingen realtime in de gaten of draait u rapportages uit. De verzendtool van DHL eCommerce integreert u eenvoudig met uw andere systemen. Bovendien is de tool gratis en er zijn geen grote investeringen in uw systemen nodig.

Uw logistiek partner voor e-commerce

Van bezorging en retourneren tot verzekeringen, DHL eCommerce regelt het voor u. We komen regelmatig langs om uw zendingen op te halen, en nemen zowel grote als kleine pakketten mee. Gaat er iets mis of heeft u IT-support nodig? Dan staat ons team voor u klaar. Dat is het gemak van een betrouwbare partner voor al uw cross-border plannen.

WAAROM DHL ECOMMERCE?

Betrouwbaarheid van wereldformaat

Uw klanten willen graag weten wanneer ze hun webshopbestelling precies in handen krijgen. En u natuurlijk ook. Dankzij ons fijnmazige logistieke netwerk kunt u altijd rekenen op betrouwbare levering.

Ontdek ons netwerk

Gemak tot aan de voordeur

Snel pakketten verzenden en eenvoudig retouren ontvangen? Wij maken het u makkelijk. Met DHL eCommerce als partner profiteren uw klanten bovendien van 70.000 ServicePoints door heel Europa.

Bekijk onze handige oplossingen

Op weg naar nul uitstoot

Als het over duurzame logistiek gaat, loopt DHL eCommerce voorop. We hebben het grootste elektrische wagenpark van de Benelux en openen alleen nog maar Breeam-gecertificeerde sorteercentra. Zo zijn we samen met onze klanten hard op weg naar een fossielvrije toekomst.

Lees meer over duurzaamheid

DHL eCommerce
De perfecte match voor e-commerce

Waarom kiezen webshops voor DHL eCommerce bij zendingen over de grens? Bekijk de voordelen in de video.

Youtube gebruikt cookies, wanneer een video wordt afgespeeld, om statistieken bij te houden over welke video's een gebruiker heeft bekeken en van de voorkeuren van een gebruiker voor ingesloten YouTube video's.