Klanten delen hun mening via onafhankelijk onderzoek

DHL eCommerce vraagt zakelijke klanten ook dit jaar weer om hun mening te delen via een klanttevredenheidsonderzoek. Dit onderzoek zal volgende week worden gelanceerd via onderzoek- en adviesbureau Integron. Klanten worden gevraagd om hun mening te delen over de dienstverlening van DHL eCommerce, zodat wij onze services kunnen verbeteren en beter laten aansluiten bij wat klanten belangrijk vinden.

Klanten kunnen deelnemen aan het onderzoek door middel van een persoonlijke uitnodiging die op dinsdag 11 april wordt verzonden via Integron. De uitnodiging bevat een link naar de vragenlijst. Voor klanten die de uitnodiging niet hebben ontvangen, adviseert DHL eCommerce om de ongewenste mail/spam box te controleren om er zeker van te zijn dat ze de uitnodiging niet mislopen.

De mening van onze klanten is van cruciaal belang om de dienstverlening verder te ontwikkelen en te versterken. Het afgelopen jaar heeft DHL eCommerce al stappen gezet door bijvoorbeeld de kwaliteit van het pick-up proces te verbeteren, het claimproces eenvoudiger in te richten en de chatbot door te ontwikkeling. Hier leest u er alles over.

Klanten hebben tot dinsdag 25 april om deel te nemen aan het onderzoek. Zoals elk jaar belooft DHL eCommerce dat het bedrijf naast het voortdurend verbeteren van de dienstverlening, ook een boom zal planten in één van de bedrijfsbossen in bijvoorbeeld Limburg of Ghana.

Mis geen update, meld u aan voor onze nieuwsbrief. Aanmelden