DHL eCommerce zakelijk
Altijd de beste ondersteuning voor uw onderneming

Of u nu snel zelf pakketten of pallets wilt versturen of een zakelijke maatwerkoplossing nodig hebt: bij DHL eCommerce krijgt u altijd de beste support, via het meest geschikte kanaal en op het juiste moment.

DHL sales support
Werk precies zoals u wilt

Als u zakelijk met DHL eCommerce in zee gaat, heeft u er echt een partner bij. Heeft u bijvoorbeeld een dagelijkse pick-up nodig, wilt u verzendlabels printen vanuit uw eigen systeem of gebruikt u graag onze plug-ins in uw webshop? Dan kunt u dit altijd persoonlijk met ons bespreken.

DHL eCommerce service
Uw logistiek onder de loep

We hebben veel ervaring met logistieke processen en passen onze kennis en kunde graag toe bij onze klanten. We helpen al uw processen snel in kaart te brengen zodat u ze eenvoudig kunt inrichten.

Advies op maat

De juiste dienstverlening begint bij een goede voorbereiding. Daarom gaat u om tafel met uw accountmanager. Op basis van bestemmingen, productspecificaties en aantallen stelt u samen een verzendprofiel op.

Samen inrichten

Logistieke oplossingen richten we graag samen met u in. Zo leggen we pick-upmomenten vast met uw lokale sorteercentrum en stemmen we bijzonderheden af. Denk aan de hoeveelheid pakketten en/of pallets, vaste tijden/dagen en bijzonderheden op locatie.

Onze IT werkt voor u

U kunt zelf snel versturen via My DHL Portal, eventueel met wat hulp van uw accountmanager. Kiest u voor een maatwerkoplossing of een plug-in? Dan bespreken we samen met u de beste inrichting voor uw processen en systemen.

Altijd ondersteund

Ons sales supportteam houdt continu een vinger aan de pols in uw organisatie. Daarnaast kunt u altijd bij hen terecht met vragen over uw logistieke operatie, IT en tarieven. Zo leren we situaties steeds beter kennen en stemmen we de samenwerking nog beter af.

Support
Service waar je u tegen zegt

Verzendt u via DHL eCommerce? Dan weet u zeker dat u altijd kunt terugvallen op uitstekende ondersteuning.

Focus op performance
Wees vertragingen te snel af

Ons operations excellence team houdt de prestaties van onze logistieke netwerken non-stop in de gaten. Zien ze iets opvallends of afwijkends in onze live data? Dan gaan letterlijk de alarmbellen af en grijpen ze vaak al in voordat er echt iets misgaat. Via het dashboard in My DHL Portal ziet u zelf meteen uitzonderingen op zendingsniveau. En als u een proactief supportcontract heeft, nemen wij maatregelen om vertraging bij elke zending te voorkomen.

Klantenservice
Waar kunnen we u mee helpen?

We hebben een uitmuntende klantenservice, die u kan helpen bij al uw vragen over de status van uw zendingen. Dat kan telefonisch, per mail, via een mention op Twitter of een privébericht op Facebook. Ook ’s avonds en in het weekend

Neem contact met ons op