Ontdek de voordelen
DHL eCommerce denkt vooruit

Maak het uw klanten makkelijk met flexibele bezorgopties, waaronder bezorging op zaterdag. Magazijnvoorraad op? Geen probleem, dan leveren we gewoon vanuit uw winkel. Als we ’s ochtends vroeg bij uw shop leveren, pikken we direct uw klantpakketten op. En aan het eind van de dag komen we opnieuw langs om de online bestellingen op te halen. Dat doen we trouwens steeds groener. Kijk maar naar onze elektrische busjes en fietsen.

Geel kiest voor groen

We willen zo snel mogelijk fossielvrij pakketten kunnen vervoeren. Daarom verminderen we onze CO2-uitstoot fors. Bijvoorbeeld door in de stad pakketten te bezorgen met elektrische auto’s. En heeft u onze bezorgfietsen al voorbij zien racen?

Kwaliteit over elk kanaal

Shopt uw klant online? Dan bezorgen we al de volgende dag, geleverd vanuit uw winkel of magazijn. Als een artikel in de winkel op is, kunnen consumenten bij u aan de kassa bepalen of ze het de volgende dag thuis willen ontvangen of liever bij u ophalen.

Eenvoudig retour

Een simpel retourproces vergroot de kans op herhaalaankopen. We hebben niet alleen 65.000 DHL ServicePoints in heel Europa, maar nemen ook spontaan pakketten retour als we langskomen voor bezorging. Wel zo handig!

Voor dag en dauw

Onze bezorgers zijn vroeg uit de veren, voordat de winkelstraten vollopen. Ze kennen de binnensteden op hun duimpje. Driekwart van onze zendingen bezorgen we vóór 13.00 uur, zodat u de dag met volle schappen kunt aftrappen.

Ook op zaterdag

Wij bezorgen op zaterdag gewoon door. Uitgaande pakketten die u in het weekend wilt laten bezorgen, halen we vrijdag bij u op. Bezorging mislukt? Dan proberen we het de eerstvolgende werkdag opnieuw.

Pallets en pakketten

Van piepkleine pakjes tot metershoge pallets: DHL eCommerce weet er raad mee. Als we zendingen bij u ophalen, nemen we alles tegelijk mee. Hetzelfde geldt voor bezorgen. Eén complete service dus, voor alle soorten pakketten.

Oplossingen op maat

Van kleine webshops met groeiambities tot de allergrootste modemerken: iedereen is gebaat bij een flexibele verzendpartner met ervaring en kennis van het logistieke proces. Of u nu duurzamer wilt leveren, of een toekomstbestendige omnichannelstrategie wilt implementeren – DHL eCommerce biedt oplossingen op maat. Lees de verhalen van onze klanten, met wie we samen aan het logistieke netwerk van morgen bouwen.

Naar de klantverhalen

DHL For You Vandaag
Alles-in-één-dag

Met onze aanvullende service DHL For You Vandaag, verkorten wij uw bezorgtijd. Uw avondbestellingen verwerkt u de volgende ochtend en levert u voor 13.30 uur bij ons aan. Wij bezorgen deze dan dezelfde avond tussen 17.30 en 22.00 uur. Ruim voor bedtijd!

Meer informatie of direct aanvragen

Haal alles uit uw verpakking

Om uw pakketten snel en veilig op het juiste adres te krijgen, behandelen onze bezorgers elke zending met uiterste zorg. Natuurlijk kunt u zelf ook een handje helpen. Door uw waar slim te verpakken, beschermt u de inhoud niet alleen tegen schade, maar brengt u onderweg ook uw merk extra onder de aandacht. Benieuwd naar de opties? Onze specialisten denken graag met u mee.

Lees onze verpakkingsadviezen

"Logistiek in een nieuw jasje met flexibele voorraad"

Sectormanager Retail, Fashion en Lifestyle

Karin Captain

"Lege winkelstraten en pieken in pakketbezorging: de pandemie heeft e-commerce in een rap tempo naar ongekende hoogte gebracht. Kijk maar naar het succes van omnichannel-verkoop via marktplaatsen. Onze voorspelling? Retailbedrijven die er in slagen om de distributiestrategie te verfijnen en klanten te bedienen met flexibele voorraad, komen er het sterkste uit. Voor hen liggen de kansen ook in Europa voor het oprapen. Wij stropen graag de mouwen op om u daarbij te helpen."

Lees het hele artikel

Onze klanten
Staat u straks tussen deze partners?

Amacom, the Amazing Company B.V. "Samen met DHL kunnen wij onze klanten naar volle tevredenheid bedienen"

Operationeel Directeur

Robert-Jan Merison

“Als distributie- en fulfilmentpartner op het gebied van onder meer consumentenelektronica is een betrouwbare dienstverlening van het grootste belang. Dat vraagt om een flexibele vervoerder die meedenkt. Door op de juiste momenten op- en af te schalen bijvoorbeeld. DHL ís die vervoerder. Zij stellen ons met hun snelheid, service en duurzame gedachtegoed in staat om onze beloften waar te maken. En dat zorgt voor tevreden klanten, zakelijk én particulier. Service zoals ze die van ons verwachten!”

Score “Met DHL werken we samen aan een 24/7 omnichannel klantbeleving”

Operations Manager

Harold Söser

"Samenwerken met een partner die meedenkt en snel schakelt: dat is fijn. Met DHL bouwen we aan een omnichannel klantbeleving, zodat we 24/7 klaar kunnen staan voor onze klanten en partners. Zij staan voor ons altijd op één."

Bomont “Juist nú is vertrouwen belangrijk”

Operationeel Directeur

Nawish Baars

“In deze coronatijd is het voor ons als retailer belangrijk om onze klanten nóg beter te helpen. Zo maken we ze extra blij met hun online bestelling. DHL zorgt ervoor dat pakketten veilig en snel bij tevreden klanten aankomen. Samen staan we sterker!”

Beautyplaza "Meedenken en actief informeren"

Business Development Manager

Bob Amian

“We zijn al bijna vijf jaar partner van DHL. Onze samenwerking kun je vergelijken met een goede wijn: hoe ouder, hoe beter. DHL denkt met ons mee en informeert ons actief. We zien zo dat alles lekker loopt, ook tijdens piekperiodes.”

Simian "Als drukker maken we ons over één ding niet druk: post"

Eigenaar

Wouter Haan

"Bij ons gaan er dagelijks zo’n 1.500 pakketten uit. Of onze klanten nu iets vanuit Brussel of Rotterdam bestellen: ze willen het de volgende dag in huis. Wij beloven dat, en DHL eCommerce maakt het waar."

Jeans Centre "Fijne samenwerking, lekker kort op de bal"

Manager Logistiek

Roel van Aarle

"Wij werken volgens een omnichannel-aanpak, waarbij we vanuit onze winkels en via e-commerce aan onze klanten leveren. DHL eCommerce ontzorgt ons al twee jaar, ook met retourpakketten via DHL ServicePoints."

Donelli "E-commerce groeit, DHL eCommerce groeit mee"

Hoofd E-commerce

Nick van de Kerkhof

"DHL eCommerce houdt logistiek simpel, blijft zich ontwikkelen en biedt allerlei webservices. Dagdeel-levering, zaterdagbezorging, retourlabels, internationaal? Wij hebben er geen omkijken naar, precies wat je van een partner verwacht."