The sky is not the limit
Reuzensprong voor de logistiek
In 1969 zet Neil Armstrong voet op de maan. Een mijlpaal van jewelste. Een paar maanden later scheppen drie andere pioniers – Adrian Dalsey, Larry Hillblom en Robert Lynn – nóg een legendarisch moment. Ze richten de eerste internationale bezorgservice op: DHL. Een slim initiatief, dat uitgroeit tot het meest toonaangevende logistiekbedrijf ter wereld. Hoe? Door alle grenzen te tarten, tot op de dag van vandaag. Kijk maar naar onze ultieme ambitie: bezorgen op de maan. Een missie waar Neil trots op zou zijn.

Mensen verbinden, levens verbeteren
Deutsche Post DHL Group
DHL en Deutsche Post vormen het grootste post- en logistiekbedrijf ter wereld. Samen heten we de Deutsche Post DHL Group. Ons portfolio van logistieke oplossingen via de weg, de lucht en het spoor is ongeëvenaard. Met ‘n half miljoen medewerkers in meer dan 220 landen en regio’s, brengen we alle hoeken van de planeet moeiteloos in verbinding.
Onder de mooie geelrode vlag van DHL eCommerce zijn nog twee logistieke giganten ondergebracht: een uit het zakelijk transport en een uit de particuliere markt. Samen met Van Gend & Loos en Selektvracht is DHL eCommerce zonder enige twijfel dé pakket- en palletbezorgdienst van Europa.
220
Landen waarin we actief zijn
500.000
Deutsche Post DHL Group medewerkers wereldwijd
350.000
DHL medewerkers wereldwijd
6.000
DHL eCommerce medewerkers in de Benelux
Strategy 2025
Delivering Excellence in a Digital World
Elke vijf jaar scherpen we onze strategie aandachtig aan. Strategie 2025 is de leidraad waar we nu mee werken: Delivering Excellence in a Digital World. Wij zetten onze schouders eronder om de logistieke sector te vernieuwen met digitalisering. Met als doel mensen bij elkaar brengen en hun levens verbeteren. Strategie 2025 is ‘powered by’ digitalisering. Zo positioneren wij ons als de logistiek dienstverlener van de wereld. Excellence. Simply delivered.
DHL GoGreen
Voor het groene doel
Onze bijdrage aan een duurzamere wereld kan maar één ding zijn: groene logistiek. Een gigantische uitdaging, daarom zetten we er vol op in. Met een flink pakket groene maatregelen dringen we onze CO2-uitstoot terug. Wat we nog wel uitstoten, compenseren we via duurzame partners, projecten en initiatieven.
DHL Cares
Samen voor een ander
Pakketten vervoeren is wat we doen, maar we zijn meer dan een logistiek partner. Vanuit onze pijlers GoHelp, GoTeach en GoGreen ondersteunt onze stichting DHL Cares goede doelen en maatschappelijke initiatieven in de Benelux. Niet alleen met geld, maar ook met advies, middelen en de inzet van onze mensen. Door onze krachten met die van klanten en partners te bundelen, helpen we de maatschappij vooruit.

Voortdurend vooruit met First Choice
DHL heeft fantastische klanten over de hele wereld. Dat houden we natuurlijk graag zo. Daarom zorgen we dat wij de eerste keus zijn én blijven. Niet alleen met onze uitmuntende service, maar ook met First Choice. Een eersteklas verbeterprogramma, dat iedereen in onze organisatie helpt om vooruit te streven, elke dag weer. Het motto: ‘Everybody. Everyday. Everywhere. A little bit better.’