dhl bezorger gemist kaart
de snelste route naar je handen

Gele kaart van een DHL bezorger op je deurmat? Je kunt ‘m tot 23.59 uur die dag gebruiken om het bezorgmoment of -adres online aan te passen. Dan weet je zeker dat je je pakketje snel hebt. Zo gepiept.

flexibele service
bezorger gemist?

We doen er alles aan om je pakket zo snel mogelijk bij jou in handen te krijgen. Als het nieuwe aflevermoment op de kaart van de bezorger niet goed uitkomt, dan kies je hieronder eenvoudig de afleveroptie die wél in je agenda past. Gebruik hiervoor je postcode en de bezorgcode rechtsonder op de kaart. Let op: wijzigen kan alleen op de dag waarop je de kaart hebt ontvangen, tot 23.59 uur.

Bekijk de bezorgopties

Ben je niet thuis, heb je onze bezorger gemist of haal je je pakket liever bij een van onze punten op? Bekijk hieronder wat de mogelijkheden zijn.

Haal je pakket af bij een DHL ServicePoint

Je pakketje oppikken wanneer het jou uitkomt? Dan zorgen we dat ‘ie klaarligt bij een van onze DHL ServicePoints. Je kunt kiezen uit vijf DHL punten in de buurt, dat kan een winkel zijn of een pakketautomaat. We laten het je weten zodra het er ligt.

Laat je pakket bij de buren bezorgen

Niemand woont dichterbij dan je buren. Nemen zij je pakketje graag voor je aan als jij niet thuis bent? Laat ons het adres weten, dan drukt onze bezorger gewoon op een andere bel.

Plan een nieuwe thuisbezorging in

We komen graag snel weer bij je langs. Met de gegevens op de gele kaart van je DHL bezorger kun je eenvoudig een andere bezorgtijd of -dag kiezen. Ook op werkdagen in de avond en zaterdag overdag.

DHL bezorger gemist kaart

Een bezorgmoment inplannen wanneer het jou uitkomt? Je vindt jouw bezorgcode in de rechteronderhoek.

Kies een bezorgmoment

Veelgestelde vragen

We helpen je natuurlijk van harte, en het liefst razendsnel. Daarom staan de meest voorkomende vragen en antwoorden hier op ‘n rij.

Hoe lang wordt mijn pakket bewaard bij een DHL ServicePoint?

Wat gebeurt er als ik mijn pakket laat bezorgen bij een DHL Locker?

Wat moet ik doen als mijn zending vertraagd of zoek is?